اطلاعیه دفتر سخنگوی وزارت خارجه درباره تلاش برای رفع مشکل هموطنان در پروازهای خارجی

اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه درباره لغو و یا احتمال توقف برخی پرواز‌ها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی برخی خطوط هوایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه دفتر سخنگوی وزارت خارجه درباره تلاش برای رفع مشکل هموطنان در پروازهای خارجیبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه درباره لغو و یا احتمال توقف برخی پرواز‌ها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی برخی خطوط هوایی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به توقف برخی پرواز‌ها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی برخی خطوط هوایی و مشکلات بوجود آمده برای پاره‌ای از هم‌میهنان گرانقدر در فرودگاه‌ها و بنادر کشور‌های همسایه و یا دیگر کشورها، وزارت امور خارجه با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط در داخل کشور و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود، مجدانه در حال تلاش برای رفع مشکلات بوده است.

در همین ارتباط هم‌میهنان گرامی می‌توانند نتایج آخرین تحولات در این خصوص را از ستاد ویژه ارتباطات کنسولی وزارت امور خارجه با شماره همراه زیر بصورت شبانه‌روزی کسب اطلاع نمایند:

۰۹۱۰-۰۰۲۳۵۰۱

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار