تعارف یک آب معدنی به قیمت جان راننده تاکسی تمام شد

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مسافرنمایی که با کرایه خودرو تاکسی و تعارف آب معدنی مسموم به راننده، او را بیهوش و سپس به قتل می‌رساند، دستگیر شد.

تعارف یک آب معدنی به قیمت جان یک راننده تمام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان فردیس در حین گشت زنی به یک خودرو پراید تاکسی مشکوک و در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که به علت سابقه سرقت در استان همدان و فقدان راننده آن، تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی است، بنابراین بلافاصله دستور توقف خودرو صادر و پس از توقف، راننده آن دستگیر شد.

او با بیان این که در ادامه با هماهنگی مقام قضایی، متهم برای تحقیقات تکمیلی به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل شد افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد، خودرو مورد نظر بلافاصله پس از مفقودی صاحب آن ناپدید شده و به احتمال زیاد به سرقت رفته است.

نادربیگی  با اشاره به این که پلیس پس از مدتی جسد مالک خودرو را در خارج از شهر در استان همدان کشف و شناسایی کرد، گفت: متهم در ابتدا از قتل مالک خودرو اظهار بی اطلاعی کرد و عنوان داشت که خودرو را مدتی پیش از فرد دیگری خریداری کرده است، اما در تحقیقات گسترده پلیسی به ناچار به قتل راننده تاکسی اعتراف کرد.

او در خصوص نحوه به قتل رساندن مقتول، گفت: متهم حدود یک ماه قبل اقدام به کرایه خودرو تاکسی مورد نظر کرده و پس از خروج از شهر با تعارف آب معدنی آغشته به داروی بیهوشی به راننده، ابتدا او را بیهوش و سپس با استفاده از پارچه خفه کرده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز در ادامه افزود:متهم مقتول را کنار جاده رها و خودرو را سرقت کرده است و سپس به استان البرز متواری شده که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

او گفت: شهروندان در بین راه از قبول و مصرف هرگونه مواد غذایی، آشامیدنی و خوشبو کننده از راننده و یا دیگر مسافران ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.