معاون عمرانی فرمانداری بروجرد:

سیل ۱۸۵میلیارد تومان به زیرساخت‌های بروجرد خسارت زد

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: سیل هفته اخیر ۱۸۵میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان به تاسیسات زیربنایی و زیرساختی خسارت زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود فلاح معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: سیل هفته اخیر ۱۸۵میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان به تاسیسات زیربنایی و زیرساختی خسارت زد.

مسعود فلاح  افزود: خسارت وارد شده به بخش‌های کشاورزی، امورآب، برق، گاز، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، منابع طبیعی، راهداری و شهرداری است.

او میزان خسارت وارد شده به راه‌های این شهرستان را ۱۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین خسارت‌ها در جریان سیلاب به پل‌های روستایی وارد شده و در این راستا تعداد هفت پل خسارت دیده اند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد وارد شدن خسارت به ۸۵۳ واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان را از دیگر خسارت‌های عمده سیلاب اخیر عنوان کرد و افزود: در این راستا ۷۹۰ واحد روستایی باید احداث و تعمیر شوند که ۳۶۰ مورد تخریب و ۴۳۰ واحد نیازمند تعمیر هستند.

فلاح مجموع واحد‌های شهری آسیب دیده را ۱۶ واحد احداثی و ۴۷ واحد تعمیری اعلام کرد، ادامه داد: میزان خسارت وارده ناشی از سیل به واحد‌های مسکونی این شهرستان ۳۳۶ میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال است.

او خسارت سیلاب به بخش کشاورزی را ۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که بیشترین خسارت وارد شده به پنج هزار هکتار اراضی زراعی و باغی، قنات، استخر و کانال‌های آب می‌باشد.

به گفته معاون عمرانی فرمانداری بروجرد به مبلمان شهرداری بروجرد ۵۶میلیارد تومان و تاسیسات برق ۱۴۷میلیون تومان خسارت وارد شده است.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.