زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب‌بازی برنده شد

در گزارش زیر داستان مبارزه یک زن برای احقاق حق را می‌خوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از ما به اندازه کافی شجاع نیستیم که وارد یک مسابقه شویم و بخواهیم شانس خود را امتحان کنیم؛ و تعداد بسیار کمی از ما وقتی مشاهده کنند حق‌شان در یک مسابقه نادیده گرفته شده است؛ سال‌ها دنبال گرفتن این حق بروند و هرگز تسلیم نشوند.

اما داستان خانم «جود بری» فرق می‌کند. او در سال ۲۰۰۱ پیشخدمت یک رستوران معروف به نام Hooters است. مدیر رستوران هوترز تصمیم می‌گیرد برای ایجاد رقابت میان کارمندان و افزایش انگیزه و روحیه کار و تلاش در میان آن‌ها، یک مسابقه راه‌اندازی کند.

در این مسابقه، هر کارمندی که بتواند طی یک ماه نوشیدنی‌های بیشتری بفروشد؛ برنده شده و یک تویوتای جدید دریافت می‌کند.

«جود بری» تصمیم می‌گیرد شانس خود را در این مسابقه امتحان کرده و تمام سعی و تلاشش را برای برنده شدن انجام دهد. او موفق می‌شود بیشتر از هر کارمند دیگر رستوران مشتری جذب کند و نوشیدنی بفروشد.

ویران شدن یک رویا و تبعات آن

روز موعود فرا می‌رسد. همه کارمندان جمع می‌شوند تا جایزه «جود بری» را مشاهده کنند. تیم مدیریتی با شور و هیجان زیاد از او می‌خواهند چشمان خود را بسته و با کمک دیگران به پارکینگ رستوران برود.

زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب‌بازی برنده شد

اما هنگامی که «جود بری» چشمان خود را باز می‌کند؛ شخصیت‌اش خرد و ویران می‌شود؛ چون می‌فهمد جایزه او در حقیقت یک خودروی تویوتای جدید نیست بلکه یک اسباب‌بازی Yoda از مجموعه عروسک‌های فیلم جنگ ستارگان است: toy Yoda.

این زن تصمیم به ترک محل کار خود گرفته و از کارفرمایان این رستوران هم به خاطر تقلب و جعل شکایت می‌کند. مدیر رستوران می‌گوید این مسابقه فقط یک شوخی ماه آوریل بوده است و قصد توهین یا خرد کردن شخصیت یک کارمند را نداشته است.

زن پیشخدمتی که به جای خودروی تویوتا؛ اسباب‌بازی برنده شد

در نهایت، پس از یک سال پیگیری و دوندگی و گرفتن وکیل، موفق می‌شود این دادگاه را برنده شده و مبلغی از رستوران هوترز به عنوان جریمه بگیرد.

هنوز مشخص نیست دادگاه، رستوران هوترز را وادار به پرداخت دقیقا چه مبلغی کرده است، ولی وکلای این پرونده می‌گویند خانم «جود بری» با این مبلغ می‌تواند وارد هر نمایشگاه نمایندگی تویوتا شده و یک مدل سال برای خود انتخاب کند.

در این داستان‌ها درس‌های بزرگی برای زندگی، مدیریت، موفقیت، مبارزه و ناامید نشدن است. داستان افرادی مانند خانم جو می‌تواند هر روز ما را بهتر از دیروز کنند تا قوی‌تر شویم و هیچ‌گاه پا پس نکشیم!

منبع:۱ پزشک

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
مسخره ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
کار صاحب رستوران بسیار زشت بوده
دادگاه بدونه دوندگی فقط با چند شاهد از رستوران میتونست
کارفرما را محکوم به پرداخت جایزه خودرو بکنه ۰۰۰
آخرین اخبار