سرمایه گذاری صنعت نفتی‌ها روی غرامت ۱۴۰ هزار دلاری اسکوچیچ

باشگاه صنعت نفت آبادان امیدوار است تا دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران محکوم به پرداخت جریمه نقدی به این باشگاه شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با جدایی دراگان اسکوچیچ از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و درخواست غرامت ۱۴۰ هزار دلاری مسئولان این باشگاه  از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به دلیل جدایی شبهه بانگیزش، مسئولان این باشگاه جنوبی به فیفا شکایت کردند.

مسئولان باشگاه صنعت نفت که به محکوم شدن اسکوچیچ در این پرونده بسیار امیدوار هستند هر بار اعلام کرده اند که گرفتن این غرامت برگ برنده‌ای برای آن‌ها خواهد بود. غرامتی که به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه صنعت نفت قصد دارد در اولین فرصت با این پول احتمالی درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا گره از مشکلات آن‌ها باز کند.

بازیکنان صنعت نفت  پیش از نیم فصل دوم ۵۰ درصد قرارداد خود را گرفتند و حالا بدون دریافت پولی به استراحت رفته اند.   به نظر می‌رسد پول غرامت اسکوچیچ اگر به موقع به دست نفتی‌ها برسد و شکایت آن‌ها در فیفا جواب بدهد به حدی خواهد بود که آبادانی‌ها به فکر تقویت تیم و جذب بازیکن خارجی و حتی تقویت نیمکت تیم هم بیافتند.

با این حال به نظر می‌رسد با به جریان افتادن پرونده سرمربی جیدد تیم ملی با نفتی ها، این پروسه حدود ۳ یا ۴ ماه به طول بیانجامد.


بیشتر بخوانید: رضایت اسکوچیچ از لژیونر‌های فوتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ایشالا که شکست بخورن نتونن غرامت بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ایشالا که شکست بخورن نتونن غرامت بگیرن
آخرین اخبار