نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

توسعه منابع طبیعی مستلزم فرهنگ‌سازی عمومی است

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه توسعه منابع طبیعی مستلزم فرهنگ‌سازی عمومی است گفت: تلاش برای حفظ منابع طبیعی مطلوب است؛ اما کافی نیست.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به‌مناسبت هفته طبیعی و آبخیزداری گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی است و باید حفظ و احیا و توسعه این نعمت خدادادی موردتوجه مردم و مسئولان امر قرار گیرد.

او افزود: روحانیون به‌ویژه امامان جمعه می‌توانند در ترویج فرهنگ حفظ عرصه‌های ملی نقش مهمی داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: هر یک از افراد جامعه باید خود را در مورد حفظ منابع طبیعی مسئول بدانند؛ چراکه بقا و تداوم بشر به حفظ منابع طبیعی و آبی وابسته است.

آیت‌الله شاهچراغی بر ترویج فرهنگ درخت و درختکاری در جامعه تأکید کرد و بهترین فرصت برای این مهم را هفته منابع طبیعی عنوان کرد.

او اظهار داشت: فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود و مسئولان امر باید تحقق این هدف مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: فرهنگ‌سازی در جامعه برای حفاظت از منابع طبیعی و تبیین نقش اقشار مختلف مردم در حفظ منابع طبیعی باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: تلاش برای حفظ منابع طبیعی مطلوب است، اما کافی نیست و باید همتی مضاعف در این راستا صرف شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار