کاهش ساعات کاری واحدهای تولیدی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: حسب دستور استاندار ساعات کار واحد‌های تولیدی کاهش می‌یابد و تعداد نیرو‌ها تعدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز گفت: از ۲ هفته گذشته با شیوع بیماری کرونا در گیلان فعالیت همه هیات‌های رسیدگی حل اختلاف بر اساس دستور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان فروردین سال آینده معلق شده است.

وی افزود: ضمنا همه مجامعی که قرار بود در اسفند ماه و فروردین برگزار شود چه مربوط به شرکت‌های تعاونی و چه مربوط به انجمن‌های صنفی پایان فروردین تعطیل شد.

عیلزاده تمدید فعالیت‌های اعضای هیات مدیره انجمن‌های صنفی و مجوز انجمن‌های کار یابی تا پایان فروردین ماه سال آینده را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالیت همه سالن‌های ورزشی مربوط به کارگران هم تعطیل شد.

عباس علیزاده افزود: بر حسب دستور استاندار ساعت کار واحد‌های تولیدی وتعداد نیرو‌های این واحد به شرط آسیب نرسیدن به تولید کاهش یافته است.

وی در پایان تاکید کرد:مستمری بگیران بیمه بیکاری برای ثبت اثر انگشت خود به دفاتر ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی نروند تا پایان فروردین ماه سال آینده نیازی به حضور و غیاب ندارند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.