مسافران درک کنند

سفربه مازندران ممنوع

مسدود شدن جاده‌های مازندران با هدف سلامتی مردم انجام گرفته و درک متقابل مسافران را طلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: تصمیم استاندار مازندران و قرارگاه پدافند زیستی استان مبنی بر جلوگیری از تردد خودرو‌های غیر بومی با توجه به شرایط ویژه استان لحاظ شده است و می‌طلبد که برای سلامت خود مسافران و مردم مازندران مورد توجه قرارگیرد.

او افزود: ماموران مستقردرمبادی ورودی مازندران از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری خواهندکرد.

مهدوی گفت: میهمان نوازی و پذیرایی از میهمانان در مقاطع مختلف سال با افتخار انجام می‌گیرد، اما در شرایط کنونی تا ریشه کن شدن کرونا ویروس هرگونه سفر و اقامت در این مازندران به دستور استاندار مازندران ممنوع است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از مسافران خواست برای حفظ سلامتی و زندگی آحاد جامعه از سفر پرهیز کنند و به درخواست ماموران انتظامی ورودی جاده‌های استان احترام بگذارند.

او افزود:بهترین مکان برای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع کرونا ماندن در خانه است.
انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روناک
۱۹:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این بستن باید از اول میکردن مسئول محترم . الان سلمانشهر (متلقو) پر از مسافرهای تهرانی و قومی . ویلاهای استجاره ای در حال پر شدن . امکانات مازنداران صفر از همه نظر . کی باید ب فکر مردم باشه .. لطفا نیاین من شهرم و مردمم و خانواده ام و دوست دارم. الانم راهداری موردضرب شتم قرار داردن اومدن مسافرا ریختن اینجا . لطفا پیگیری کنن