ویسی: اکنون زمان حمایت از سرمربی تیم ملی فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حالا که سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده است وظیفه من به عنوان مربی این است که از او حمایت کنم.

اکنون زمان حمایت از سرمربی تیم ملی فوتبال استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اگر مربی خارجی وارد فوتبال کشورمان شود و بتواند به مربی ایرانی و فوتبال ایران کمک کند لذت می‌برم. مثلا همین که عکس یادگاری‌ام را با کارلوس کی روش نگاه می‌کنم حالم خوب می‌شود.

او با بیان اینکه  برخی از  مربیان خارجی عملکرد خوبی در لیگ برتر ایران ندارند، افزود: یک مربی خارجی بی کیفیت به ایران می‌آید دلال بازی می‌کند و به فوتبال ما آسیب می‌زند و در آخر بدون هیچ دستاوردی می‌رود، اما فردی مانند کی روش زمانی که  به فوتبال ایران آمد و به ساختار آن خدمت کرد و بازیکنان جوان وخوبی را تقدیم جامعه کرد. شاید در آن سال‌ها در فوتبال مقامی نیاوردیم، اما با بودن کی روش ۲ بار به جام جهانی صعود کردیم.

ویسی با اشاره به انتخاب دراگان اسکوچیچ برای هدایت  تیم ملی گفت: شاید انتخاب اسکوچیچ انتخاب درستی نبود، ولی اکنون که مربی تیم ملی فوتبال کشورمان است وظیفه ما  حمایت از او است.

او ادامه داد: اگر برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به اول برگردیم باید سرمربی تیم ملی کارشناسی‌تر انتخاب می‌شد. اما اکنون که انتخاب صورت گرفته، وظیفه من به عنوان مربی این است که از او حمایت کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار