سپاه الغدیر یزد در کنار مردم/ بیمارستان سیار ۴۰۰ نفره در یزد راه اندازی شد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیمارستان سیار جهت دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۴۰۰ نفر در تیپ ۱۸ مردم پایه الغدیر دایر شد.

سپاه الغدیر یزد در کنار مردم/ بیمارستان سیار ۴۰۰ نفره در یزد راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیمارستان سیار جهت دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۴۰۰ نفر در تیپ ۱۸ مردم پایه الغدیر دایر شد.

او با اشاره به بلوک بندی بسیجیان استان در قالب تیم‌های دو تا چهار نفره، افزود: بسیجیان این آمادگی و ظرفیت را دارند که به عنوان نیروی انسانی مدافعان سلامت و در زمینه‌های مختلف در مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌های این بیماری کمک کنند.

سرهنگ پورشمسی ادامه داد: بیمارستان سیار برای دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۴۰۰ نفر در تیپ ۱۸ مردم پایه الغدیر یزد دایر شده است.

فرمانده سپاه الغدیریزد گفت: ویروس کووید ۱۹ با دوران نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز می‌تواند خطرناک باشد و ممکن است فردی که ناقل این ویروس است بدون اینکه علائم آن را داشته باشد این ویروس را منتقل کند.

سرهنگ پورشمسی ادامه داد: کووید ۱۹ یک ویروس قوی در این زمینه هست و قدرت فراگیری فوق العاده دارد و به راحتی از کانال ترشحات دهان، سرفه، عطسه وتنفس به بدن فرد جدید منتقل می‌شود.

او با اشاره به فرآیند سخت و هزینه‌بر شناسایی ویروس کرونا از سوی کادر درمانی عنوان کرد: مردم باید با عمل به توصیه‌های مسئولان و رعایت نکات بهداشتی از قدرت فراگیری این ویروس بکاهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.