تعداد هلندی‌هایی که به کرونا مبتلا هستند به ۱۸۸ نفر رسید

مقامات بهداشتی هلند اعلام کردند تعداد افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند به ۱۸۸ نفر افزایش پیدا کرد و تقریبا نیمی از مبتلایان در استان «نورد برابانت» ساکن هستند.

ویروس کرونابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری داچ نیوز، مقامات بهداشتی هلند با اعلام اینکه برخی کارکنان ۲ بیمارستان در «روتردام» و «آمستردام» در بین مبتلایان جدید به ویروس کرونا قرار دارند اعلام کردند شمار مبتلایان به این بیماری از ۶۰ نفر به ۱۸۸ نفر افزایش یافته است.

تقریبا نیمی از مبتلا شدگان به کرونا در هلند در استان «نورد برابانت» ساکنند و از آن‌ها خواسته شده برای عدم شیوع این بیماری از حضور در مکان‌ها و معابر عمومی خودداری کنند. از ۱۱۸ شهروند هلندی مبتلا به کرونا، ۱۱۲ نفر از شمال ایتالیا بازکشته بودند.

مارک روت، وزیر بهداشت هلند در توصیه‌های بهداشتی به همه ساکنان این کشور، مقابله با کرونا را یک وظیفه ملی و همگانی اعلام کرد و گفت: «هلند کشوری نیست که از کرونا وحشت کند. ما مردمی واقع‌گرا هستیم و شما می‌توانید شاهد مقابله با این ویروس باشید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چراکشورهای دیگه فقط به کرونا مبتلا میشن ولی نمیمیرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی در ایران اینهمه فوتی داریم !!!!!!!!!!!!بدبختی تو ویروس هم شانس نیاوردیم.
آخرین اخبار