راه‌اندازی ۶ درمانگاه شبانه‌روزی در منطقه کاشان

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با راه اندازی ۶ درمانگاه، پزشکان بیماران را معاینه میکند و افرادی که شدید مشکوک به بیماری کووید ۱۹ باشند را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان ارجاع میدهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد توکلی نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با راه اندازی ۶ درمانگاه، پزشکان بیماران را معاینه میکند و افرادی که شدید مشکوک به بیماری کووید ۱۹ باشند را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان ارجاع میدهند.

محمد توکلی افزود: این امر بار بسیار مهمی از اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان کم خواهد کرد و درمانگاه‌های تامین اجتماعی نیز تا ساعت ۱۲ آماده پذیرش هستند و بیماران مشکوک به کرونا را به بیمارستان شهید بهشتی ارجاع خواهند داد.

او گفت: تمام موارد بستری در بیمارستان‌ها و همچنین فوتی‌ها نباید به عنوان بیماران کرونایی تلقی شود، چون روز‌های عادی نیز مردم به بیمارستان مراجعه میکنند یا بیمارستان‌ها فوتی نیز داشتند.

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به قدرت سرایت زیاد کووید ۱۹ اشاره کرد و اظهارداشت: این بیماری در آن واحد می‌تواند سه یا چهار نفر را مبتلا کند.

توکلی افزود: نمودار‌های ما در کشور به سمت امیدبخشی پیش می‌رود و با هدف کنترل بیماری، نقاهت گاه‌هایی برای بهبود یافتگان اختصاص یافته است که بتوانند مراحل دوران نقاهت را تحت نظارت کادر درمانی در یک شرایط قرنطینه طی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار