تجهیز اماکن شرکت ملی حفاری ایران به تجهیزات ضدعفونی

سرپرست اداره خدمات غذایی و اردوگاهی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: تمامی اماکن اداری، عملیاتی، کارگاهی، اردوگاه‌ها و دستگاه‌های حفاری این شرکت به تجهیزات ضدعفونی مجهز شد.

علیرضا بهادر سرپرست اداره خدمات غذایی و اردوگاهی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس برنامه ریزی و تصمیمات اداره فوریت‌های پزشکی و همچنین مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت، جانمایی و نصب تجهیزات ضد عفونی دست‌ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به عهده این واحد محول شده است.

او اظهار داشت: در این زمینه، با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت و پیگیری مدیریت خدمات شرکت نسبت به خرید ۵۰۰ مخزن و شیر آلات آن و همچنین مواد ضد عفونی اقدام که با کمک همکاران در حال نصب در ورودی فضا‌های پیش گفته با اولویت دستگاه‌های حفاری، اردوگاه ها، سالن‌های غذا خوری و آشپزخانه‌ها در مناطق عملیاتی است.

بهادر افزود: همچنین در این زمینه ضمن آموزش کارکنان خدمات غذایی و اردوگاهی و انجام بخشی از امور اداری این اداره به صورت دورکاری برای کاهش تعداد کارکنان در فضای اداری، در خصوص تامین و اختصاص مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح به میزان لازم برای دستگاه‌های حفاری اقدام و در اختیار سرپرستان اردوگاه‌ها قرار گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این خصوص با پی جویی‌های به عمل آمده پیمانکاران طرف قرارداد در بخش خدمات اردوگاهی و غذایی نیز توجیه و همکاری‌های لازم از جمله دقت در بسته بندی مواد غذایی هنگام انتقال به اردوگاه‌های دکل‌ها صورت می‌پذیرد.

سرپرست اداره خدمات غذایی و اردوگاهی مدیریت خدمات شرکت همچنین با قدردانی از تلاش‌های خالصانه کارکنان این بخش در ارایه خدمات محوله بیان داشت: به منظور کاهش رفت و آمد‌ها به محیط اداری مقرر شد کارکنان خدمات غذایی امورات خود را از طریق تلفن پیگیری و مراجعات خود را محدود نمایند.

شرکت ملی حفاری ایران با توجه به ماهیت کار و گستردگی مناطق عملیاتی، نهایت سعی و کوشش خود را در اجرای کامل و جامع دستورالعمل‌ها و راهکار‌های ارایه شده از سوی شرکت ملی نفت ایران، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و فوریت پزشکی شرکت در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری عفونی کرونا ویروس بکار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.