ممنوعیت ورود افراد غیر بومی به مرودشت

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مبادی ورودی این شهرستان با بررسی پلاک خودروها، به افراد غیربومی اجازه ورود داده نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهام پیکری معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ورود افراد غیربومی به این شهرستان ممنوع شده، بیان کرد: شهروندان سایر مناطق نیز نمی توانند به این شهرستان سفر کنند.

رهام پیکری فرماندار ویژه شهرستان مرودشت،  در مورد انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر رها شدن یک بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و فردی که در این فیلم حضور دارد، یک معتاد متجاهر است.

او، با اشاره به برگزاری مستمر و روزانه جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان مرودشت ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده و آموزش‌ها و توصیه‌های لازم نیز از طریق فضای مجازی به مردم ارائه شده است.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت افزود: فعالیت بازار به جز داروخانه‌ها و کالا‌های پزشکی را محدود به ساعت ۱۶ تا ۱۰ شده است که واحد‌های صنفی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده‌اند و نظارت لازم نیز بر عملکرد آنان وجود دارد.

تعطیلی تخت جمشید و نقش رستم

معاون استاندار فارس اظهار کرد: مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم نیز تعطیل شده است و به خاطر حفظ سلامتی مردم از پذیرش مسافران نوروزی معذور هستیم.

پیکری گفت: فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی نیز تعطیل شده است و اجازه ورود افراد غیربومی به مرودشت را نمی‌دهیم.

پنج بیمار مثبت کرونایی از مرودشت به شیراز اعزام شدند

فرماندار ویژه مرودشت در مورد تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان تاکید کرد: در حال حاضر تست پنج بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شده است که برخی از این بیماران بومی شهرستان نبود ه اند و با توجه به اینکه مرودشت یکی از قطب‌های پزشکی استان فارس محسوب می‌شود افراد مشکوک به ویروس کرونا از شهرهای مجاور مانند بوانات، مرودشت و زرقان به این بیمارستان مراجعه کرد ه اند.

او، ادامه داد: این بیماران به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز انتقال داده شده اند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۵۲ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار