فرمانده انتظامی قم مطرح کرد؛

انتقاد از پذیرش اتباع خارجی در بحران کرونای قم /ماجرای فوت یکی از پرسنل کلانتری ۱۲ قم

فرمانده انتظامی قم گفت:متاسفانه هتل‌داران استان توجیه نیستند و هنوز مانند روال عادی اتباع خارجی را پذیرش می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده نیروی انتظامی قم روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم با انتقاد از همکاری نکردن هتل‌دار‌ها و مسافرخانه‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی در شیوع کرونا گفت: متاسفانه هتل‌داران استان توجیه نیستند چرا که هنوز نیز مانند روال عادی اتباع خارجی را پذیرش می‌کنند.

او با بیان اینکه تب سنجی در تمام ورودی و خروجی‌های قم کنترل شود، افزود: برخی مسافرخانه‌های همکاری لازم را با پلیس ندارند که نیاز است تا تذکرات لازم انجام شود و در صورت نیاز اقدام به پلمب این مراکز شود.

فرمانده انتظامی قم با اشاره به اشراف پلیس فتا بر فضای مجازی استان گفت: پلیس فتا اشراف و رصد کامل روزانه و ساعتی بر فضای مجازی و رسانه‌ای استان دارد و آماده ارائه گزارش به طور ساعاتی برای تصمیم‌های نهایی در کمترین زمان به مراجع مربوطه است.

آقاخانی ادامه داد: لازم است هر نقطه در استان که به عنوان قرنطینه دایر می‌شود با هماهنگی پلیس باشد تا نیرو‌های انتظامی نیز برای تامین امنیت این مراکز در آنجا مستقر شود.

او با اشاره به فوت یکی از پرسنل کلانتری ۱۲ قم به دلیل ابتلا به کرونا گفت: شروع بیماری این فرد ناشی از حضور او در بیمارستان کامکار بوده است که به دلیل نداشتن تجهیزات لازم مبتلا به این بیماری شده است که از مسئولان دانشگاه تقاضا داریم تا نسبت به تامین لوازم بهداشتی و مراقبتی برای نیرو‌های پلیس مستقر در این مراکز اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار