افزایش پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های یزد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به مراجعات مردمی به بیمارستان های یزد، گفت: ۳۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان های یزد بستری هستند.

افزایش پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به مراجعات مردمی به بیمارستان های یزد،گفت: در صورتیکه روند افزایشی ادامه داشته باشد با مشکل ارائه خدمات در بیمارستان‌ها مواجه خواهیم شد.

او با بیان اینکه در شب گذشته در بیمارستان‌های استان یزد با افزایش پذیرش بیماران کرونایی مواجه بودیم، افزود: در صورتیکه این روند افزایشی ادامه داشته باشد با مشکل ارائه خدمات در بیمارستان‌ها مواجه خواهیم شد.

نوری شادکام با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰۰ نفر با مشکلات تنفسی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند، گفت: یکی از مهمترین منبع‌های چرخه ویروس افراد مبتلا به ویروس هستند که پس از چند روز بستری در بیمارستان‌ها در اجتماع حاضر می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه افراد مبتلا باید تا ۱۴ روز قرنطینه باشند، افزود: این افراد با حضور خود در اجتماع موجب می‌شوند تا چرخه ویروس به انتقال خود همچنان ادامه دهد.

نوری شادکام از افراد مبتلا خواست تا با ادامه روند درمانی خود در منزل از انتقال ویروس جلوگیری کرده تا شاید بتوانیم هرچه زودتر این ویروس را مهار کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار