برگزاری جشنواره در خانه بمانیم

جشنواره در خانه بمانیم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قلاسی مود رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: این جشنواره برای ایجاد انگیزه در شهروندان بیرجندی و در راستای برنامه‌ی ملی «شکست بیماری کرونا» و همچنین اجرایی شدن "شعار در خانه بمانیم" برگزار می‌شود.

او از اجرای این جشنواره در چند بخش خبر داد که شرکت درتمام بخش‌های جشنواره برای عموم آزاد و دارای محدودیت سنی نیست.

قلاسی مود با اشاره به اینکه آثار در دو گروه تصویری و نوشتاری طبقه بندی می‌شود، افزود: می‌بایست آثار تصویری به واتساپ جشنواره به شماره ۰۹۰۱۴۸۱۷۷۱۷ ارسال گردد و آثار ترسیمی نوشتاری شامل کاریکاتور، خاطره و دلنوشته حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۹۹ به دبیرخانه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تحویل شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گفت: تمام تصاویر اعم از فیلم و عکس باید واضح و با نور کافی تهیه شود و تصاویر با کیفیت پایین داوری نخواهد شد.

قلاسی مود افزود: فیلم‌های تهیه شده از آثار شامل بازی‌ها و سرگرمی باید کمتر از ۵۹ ثانیه باشند و عکس آثار با فرمت jpeg و حداقل از هر اثر ۳ عکس از سه زوایه ارسال شود.

او  افزود: در تمام تصاویر، اعم از عکس و فیلم در یک مورد، صاحب اثر یا یکی از نزدیکان که در صورت برگزیده شدن امکان حضور یا تحویل مدارک ایشان وجود دارد حضور داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: هر گونه ویرایش عکس باعث حذف از مرحله داوری می‌شود، خاطرات و دلنوشته‌ها نیز باید به صورت دست نوشته و در حد یک صفحه A ۴ ارائه شود.

قلاسی مود گفت: آثار با ذکر مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تلفن همراه و نشانی پستی به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود.

او افزود: در کاشت سرسبزی نیز استفاده از چند بذر، خلاقیت و نوآوری در اجرا، ایجاد بعد و فرم دهی به سبزه، خلاقیت و نوآوری از مفاد داوری در بخش سرسبزی خواهد بود.

قلاسی با اشاره به بخش تخم مرغ رنگی، گفت: در این بخش اجرای تکنیک‌های هنری مانند نقاشی، کلاژ و برجسته کاری از موارد مورد نظر در داوری است و همچنین استفاده از تخم مرغ سفالی و دیگر سازه‌های تخم مرغی شکل بلامانع است.

در طول مدت جشنواره، آثار تصویری در صفحه اینستاگرامی @zi.zebel.birjand به نمایش عموم در خواهد آمد و تعداد لایک دریافتی هر اثر به عنوان امتیاز مثبت در رای داوران لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار