اختصاص۱۴۰ میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال به دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال به دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان اختصاص یافته است.
 
او با اشاره به اینکه شرایط استان با توجه به شیوع این ویروس، اضطراری است و از مردم تقاضا داریم هشدار‌ها را جدی بگیرند، ادامه داد: تصمیمات گرفته شده در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان باید متناسب با شرایط اضطراری باشد.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: سیاست مدیریت این استان مبتنی بر امیدواری به بهترین شرایط و برنامه‌ریزی برای بدترین شرایط است و تلاش می‌کنیم در این مسیر گام برداشته شود.
 
رزم حسینی با بیان اینکه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در این استان تشکیل خواهد شد، افزود: از هفته آینده آموزش متقاضیانی که به صورت داوطلبانه تمایل به خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با این ویروس را دارند آغاز خواهد شد.
 
او افزود: به مردم توصیه اکید داریم که از سفر پرهیز کنند و به همین منظور محدودیت‌هایی نیز برای تامین سلامت مردم در مبادی ورودی  استان در حال اعمال است.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه موفقیت در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را مستلزم رعایت موارد قرنطینه‌ای و نیمه قرنطینه‌ای و سیاست‌های ملی در این زمینه است، گفت: با رعایت پیشگیری و قرنطینه‌ها می‌توانیم از این مرحله هم عبور کنیم.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار