۲ سقزی دیگر بر اثر ویروس کرونا جان باختند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز از مرگ ۸ تن ازشهروندان سقزی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، انور بهرامی، سخنگوی ستاد کرونای شهرستان سقز امروز از فوت  ۲ خانم ۸۰ ساله و ۸۱ ساله که در بخش بیماران کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند،خبر داد و گفت: بنابراین آمار فوتی ها در این شهرستان به هشت نفر افزایش یافت.

او ادامه داد: تاکنون 8 نفر در این شهرستان که مشکوک به کرونا بودند فوت کرده‌اند که مرگ 4 نفر از آنان به علت کرونا مثبت اعلام شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان های سقز بستری هستند، تاکید کرد: مشکل تخت و نیروی انسانی در بیمارستان های سقز نداریم و کادر پزشکی و پرستاران با تمام توان در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

بهرامی ادامه داد: علاوه بر بیمارستان امام خمینی از امروز بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان هم بیماران کرونایی و مشکوک به کرونا را پذیرش می‌کند.

او تاکید کرد: شهروندان سقزی در خانه های خود بمانند تا با این شیوه بتوانیم از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم بنابراین خواهشمندم از تک تک مردم در منازل خود بمانند و از تجمع و تردد در خیابانهای سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.