بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ اسفند ماه ۹۸؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نکا/ کشف چوب قاچاق در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۲ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان نکا به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵ سارق شدند.

سرهنگ زارع با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفتع: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ تن قاچاق چوب در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت:مأموران کلانتری ۱۳ رستمکلا در حین کنترل محور ورودی و خروجی به یک خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران دربازرسی از این خودرو ۲ تن چوب قاچاق از نوع راش کشف کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۰ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه و ... در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری، گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۰ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۳۱ موتور سیکلت و ۹ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.