پیشگیری از کرونا ویروس با دستگاه دینگ

رویکرد مدیران در دنیای امروز برای حضور و غیاب کارمندان خود، تسهیل در امور کاربری، کاستن هزینه‌ها و همچنین ایجاد دسترسی به اطلاعات‌ در تمام نقاط است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رویکرد مدیران در دنیای امروز برای حضور و غیاب کارمندان خود، تسهیل در امور کاربری، کاستن هزینه‌ها و همچنین ایجاد دسترسی به اطلاعات‌ در تمام نقاط است، از طرفی دستگاهی که توسط کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد نباید طوری باشد که به سلامت انسان ها آسیبی وارد نموده و باعث انتقال ویروس به کارمندان شود.

آیا تابه حال با خود فکر کرده اید که دستگاه های حضور و غیاب چقدر می توانند در زندگی انسان ها نقش داشته باشند؟ یا چقدر می توانند باعث انتقال بیماری از فردی به فردی دیگر شوند؟ ما در اینجا می خواهیم به بررسی میزان انتقال بیماری و ویروس کرونا در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی یا کارتی و دستگاه های حضور و غیاب آنلاین بپردازیم، لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

ویروس کرونا چیست؟

پیشگیری از کرونا ویروس با دستگاه دینگ

کرونا ویروس ها، خانواده بزرگی از ویروس ها هستند که از بیماری سرماخوردگی گرفته تا بیماری های شدیدتر مانند: سندرم حاد تنفسی، ذات الریه، نارسایی تمام عفونت شدید دستگاه تنفسی و... را شامل می شود.

توصیه های استاندارد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شامل: شستن منظم دست ها، استفاده نکردن از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه، خودداری از دست دادن به یکدیگر هنگام احوال پرسی و حضور نداشتن در جمع  و جاهایی که تعداد افراد بیشتر از نه نفر است.

دستگاه های حضور و غیاب سنتی که به وسیله اثر انگشت افراد، حضور و غیاب آن ها ثبت می شود، باعث انتقال شدید بیماری کرونا می شود.در اینجا می خواهیم دستگاهی برای حضور و غیاب آنلاین کارمندان به شما معرفی کنیم که نیازی به ثبت اثر انگشت افراد ندارد و مانع انتقال ویروس کرونا به کارمندان می شود.

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ و کرونا ویروس

پیشگیری از کرونا ویروس با دستگاه دینگ

سامانه های حضور و غیاب اثر انگشتی که در آن ها، حضور و غیاب کارمندان به صورت سنتی انجام می گیرد، معمولا به این شکل هستند: یک فضای کوچک که کارمندان هنگام ورود و خروج، انگشت خود را در آن فضا فشار داده و ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، در این روش احتمال انتقال ویروس کرونا، از کارمندی به کارمند دیگر بسیار بالا رفته و ظرف مدت کوتاهی تمام کارمندان به این بیماری درگیر شده و حتی ممکن است جان خود را از دست دهند.

آیا می دانید مدیران برای ثبت ورود و خروج کارمندان خود، باید از چه سامانه ای استفاده کنند تا کارمندان به ویروس کرونا مبتلا نشوند؟ و از طرفی حضور و غیاب کارمندان بسیار دقیق در سامانه ای ثبت و قابل بازیابی باشد؟ ما در اینجا به شما سامانه ای را معرفی می کنیم که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از انتقال ویروس کرونا از آن استفاده کنید.

با توجه به این که نرم افزار حضور و غیاب دینگ به صورت آنلاین کار می کند و همچنین حضور و غیاب کارمندان به صورت اینترنتی و با گوشی هوشمند آن ها ثبت می شود، درصد ابتلای آن ها به این ویروس خطرناک، بسیار کاهش یافته و در مقابل این بیماری، تمام کارمندان در امان می باشند. با ما همراه باشید تا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این سامانه توضیحاتی تکمیلی ارايه دهیم.

دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ

دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ سامانه ای است که نیازی به ثبت اثر انگشت ندارد و تمامی حضور و غیاب های کارمندان و درخواست های مرخصی و ماموریت و ... به صورت آنلاین و با گوشی هوشمند کارکنان ثبت می گردد به این صورت که:

کارمندان می توانند از طریق اپلیکیشن و قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه حضور و غیاب دینگ، به راحتی ورود و خروج خود را با گوشی هوشمند خود ثبت کنند. به دلیل قرار داشتن این سامانه برروی سرورهای ابری، برای نصب و نگه داری نرم افزار دیگرنگرانی وجود ندارد.  

کارفرمایان با استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ، می توانند به راحتی در هر زمان و هر مکانی به گزارش‌های لحظه‌ای ورود و خروج پرسنل دسترسی داشته باشند.

با وجود این سامانه در سازمان، دیگر هیچ نگرانی برای انتقال ویروس کرونا در بین کارمندان نیست.

برای آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب دینگ و هزینه های آن می توانید روی قیمت دستگاه حضور و غیاب دینگ کلیک کنید.

مزایای سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ

مزایای سامانه حضور و غیاب آنلاین شامل موارد زیر است:

- ثبت ورود و خروج به وسیله سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ خیلی سریع تر از روش حضور و غیاب به وسیله ثبت اثر انگشت است.

- امکان دسترسی به اطلاعات ورود و خروج کارمندان برای مدیران و پرسنل در هر لحظه و هر جا وجود دارد.

- امکان تعریف شیفت کاری برای کارمندان، با ساعات کاری متنوع و شیفت های کاری گوناگون وجود دارد.

- کارمندان به راحتی می توانند در هر کجا و در هر لحظه مرخصی و ماموریت خود را ثبت کنند. مدیران نیز می توانند درخواست کارمندان خود را تایید یا رد کنند.

- در دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ این امکان وجود دارد که کارمندان و مدیران گزارش ورود و خروج و ساعات کاری را در بازه های زمانی دلخواه مشاهده کنند.

- برای اطلاع رسانی ورود، خروج و درخواست‌های مرخصی و ماموریت کارکنان در سامانه دینگ، نوتیفیکیشن آن به مدیران ارسال می گردد.

- آموزش این سامانه به کارمندان جدیدالورود در مدت زمان کمی صورت می گیرد، این در حالی است که آموزش حضور و غیاب اثر انگشتی بسیار پیچیده و زمان بر است.

- امکان تهیه گزارش‌های آنلاین به صورت خلاصه و تفصیلی در بازه‌های زمانی ماهانه و روزانه  وجود دارد.

- با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین دینگ دیگر نیازی به پیاده‌سازی شبکه و سایر زیرساخت‌ها ندارد و متعاقبا هزینه قابل توجه اجرا و نگهداری آن را حذف می‌شود.

و....

چرا از سیستم حضور غیاب آنلاین دینگ استفاده کنیم؟

بسیاری از کسب و کارها به طور سالیانه ضررهای (مالی و غیرمالی) هنگفتی را بابت غیر منظم بودن رفت و آمد کارکنان خود متقبل می شوند.

با استفاده از این سیستم به کارکنان آموزش قانون مندی و وقت شناسی می دهید. مشخص می کنید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

کارکنان با در اختیار داشتن آخرین وضعیت کارکرد خود در هر لحظه اطمینان بیشتری به عملکرد کسب و کار شما خواهند نمود.

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ فرصتی در اختيار مدیران قرار خواهد داد تا بتوانند ضمن بهينه كردن عمليات ورود و خروج کارکنان به صورت سيستماتيك، كارایی و بهره وری کسب و کار را تا حد قابل توجهی نسبت به وضعيت جاری بهبود بخشند.

و از همه مهم تر تمامی افراد یک سازمان اعم از مدیران و کارمندان اطمینان کامل دارند که همانند دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، از راه حضور و غیاب ویروس کرونا به بدن آن ها منتقل نمی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
بیرون نیاجانم قراه همه معتادان رو قرنطینه کنن
آخرین اخبار