کرونا مصرف سی‌ان‌جی را کاهش نداده است

قائم‌مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مصرف سوخت سی‌ان‌جی کاهش نیافته و به بیش از ۲۴ میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

کرونا مصرف سی‌ان‌جی را کاهش نداده استبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید قاسمی ده‌چشمه، قائم‌مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: مصرف سوخت سی‌ان‌جی نسبت به گذشته کاهش نیافته و به بیش از ۲۴ میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

او ادامه داد: دلیل کم نشدن مصرف سی‌ان‌جی همانند مصرف بنزین در دوران شیوع ویروس کرونا این است که صاحبان وانت و تاکسی‌ها برای درآمدزایی از خودرو‌های خود استفاده می‌کنند و عمده مصرف‌کنندگان سوخت سی‌ان‌جی، تاکسی‌ها و وانت بار‌ها هستند.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵۰ درصدی فروش جایگاه‌داران سوخت 


قائم مقام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی افزود: تبدیل خودرو‌های بنزین‌سوز به گازسوز آغاز شده و در قالب دو برنامه تبدیل کارگاهی منظم و کارخانه‌ای در حال انجام است.

قاسمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ هزار تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی انجام شده که میزان تبدیل‌های کارخانه‌ای (سه هزار مورد) بسیار کمتر بوده است.

او گفت: در حال حاضر تمامی اپراتورهای جایگاه‌های‌سی‌ان‌جی موظف هستند نسبت به سوخت‌گیری خودرو‌های متقاضی اقدام کنند و برای این موضوع الزاماتی در نظر گرفته شده است؛ علاوه بر این جایگاه‌ها به دستکش و مواد ضدعفونی نیز تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار