حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا + تصاویر

جنگنده‌های آمریکایی در حمله هوایی به پایگاه‌های پلیس، ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق فرودگاه در حال ساخت کربلا را نیز هدف قرار دادند که بر اثر آن یکی از کارمندان فرودگاه کشته شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، منابع عراقی اعلام کردند در حمله جنگنده‌های ارتش تروریست آمریکا به پایگاه های پلیس عراق، ارتش و نیروهای بسیج مردمی این کشور (الحشد الشعبی)، فرودگاه در حال ساخت کربلا نیز هدف قرار گرفت که بر اثر آن  یکی از کارمندان فرودگاه کشته شد.

تصاویر حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا 01

یک مقام امنیتی عراق اعلام کرد جنگنده‌های آمریکایی فرودگاه در دست احداث کربلا را که در منطقه مرزی با حوزه استحفاظی استان نجف در نزدیکی منطقه الحیدریه واقع است با ۳ فروند موشک هدف گرفتند.

این مقام امنیتی عراق گفت که حمله مذکور به کشته شدن یکی از کارکنان فرودگاه و وارد آمدن خسارت مالی سنگین به فرودگاه منجر شد.

شبکه الجزیره از حمله جنگنده های آمریکا به پایگاه های الحشد الشعبی در استان کربلا، بصره، صلاح الدین، واسط و بابل خبر داد. همچنین پایگاه الحشد الشعبی در بوکمال سوریه نیز هدف بمباران جنگنده های آمریکایی قرار گرفت.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور بیانیه‌ای از حمله به پایگاه‌های حزب الله عراق خبر داد.

تصاویر حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا02

تصاویر حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا 03

تصاویر حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا 04

تصاویر حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا 06

تصاویر حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا 05

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا ارشدی
۰۵:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
لعنت به امریکای جنایت کار به فضل الهی نابودی این غده سرطانی نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا علی رحیمی
۱۰:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
باور کنید حمله به سفارت در عراق کار خود امریکاست واسه کشتن جوانان عراقی که شعارهای زد امریکای سرد دادن.دولت عراق باید خیلی محکم و قاطع با این موضوع برخورد کنه نباید اجازه بده که خون جوانان عراقی اینجوری پایمال بشه. من از دولت کشورخودم که این روزها درگیر ویروس کرونا هم هستند خواهش دارم که خیلی سریع این جنایت امریکا رو متهم کنند و در جامعه جهانی اعلم کنند که در این جنگ نا برابر عراق تنها نیست،مردمان عراق قوی باشید من جوان بیست پنج ساله ایرانی حاضرم واسه ارامش واسایش مردم عراق ازجون خودمم بگذرم! ما مسلمان اگر پشت هم باشیم دیگه هیچ کشوری به خودش اجازه نمیده خون هیچ مسلمان بیگناهی رو به زمین بریزد.به امید روزی که تمام مسلمانان جهان باهم دست برادری و برابری دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
خوب چشمان تان را باز کنید !؟! نمی دانم چرا مردم هنوزاین قدراحمق اند که می گویندامریکاخیرخواه است آمریکا ازحقوق بشردفاع می کندیاعامل نابودی وناامنی بشراست جواب بدهید ؟چراساکت هستیدوتماشاگرامریکاوهم پیمانان جنایکارهستید !؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
ببینی آمریکایی که دلسوزی ریاکارانه اش رادرموردکرونااظهارکرده بود دراین بلاهایی که خودش برسرمااورده است درکنارش دراین اوضاع نابه سامان جهانی دست از کشتاروتجاوزوحشانه اش برنداشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یک درس فراموش نشدنی به این امریکایی ها باید داد اون هم با زور تا کیف کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بايد كليه عتبات از هرگونه سلاح سنگين و نيمه سنگين پاكسازي بشه تا اينا بهانه نداشته باشن جسارت كنن و بمبارون كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
تا وقتی در عراق اتحاد نباشد، آمریکا از این آب گل آلود ماهی می گیرد و عراقی ها را در جاهای مختلف نابود می کند و حضور خود را هرچه بیشتر مستحکم تر می کند. اول از همه باید متحد شوند و بعدا آمریکا را بیرون کنند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین :
انتقام سخت و بسیار بزرگ و نابود کننده ای در عراق و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص در انتظارتان است تروریستهای ملعونین کفار سفاکان جنایتکاران شکنجه گران نژادپرستان شیطان پرستان اشغالگران دزدان فاسدین فاسقین فی الارض فتنه گران توطئه گرهای آمریکایی صهیونیستی سعودی و تمامی همپیمانانتون . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار