ساعت هوشمند اوپو فروش جهانی خواهد داشت

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از اوپو، ساعت هوشمند این شرکت در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو اولین ساعت هوشمند خود را هنگامی که در حال رونمایی از گوشی Find X2 بود، معرفی کرد. این ساعت هوشمند دارای سنسور ECG، بدنه مربعی، لبه‌های خمیده و صفحه نمایش OLED بود. در ابتدا این گجت تنها برای بازار چین معرفی و زمان عرضه آن نیز ۲۴ مارس اعلام شده بود. اما امروز خبر دیگری درباره این دستگاه از شرکت سازنده آن منتشر شد که می‌تواند طرفداران جهانی آن را خوشحال کند.

عرضه جهانی ساعت هوشمند اوپو

امروز بریان شن، مدیرعامل شرکت اوپو، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این گجت پوشیدنی در سراسر جهان عرضه خواهد شد و ساکنان اروپای غربی در اواخر امسال آن را در بازار مشاهده می‌کنند. البته هیچ زمان دقیقی برای عرضه این دستگاه در مناطق مختلف اعلام نشده است.

اطلاعات منتشر شده از ساعت هوشمند اوپو

توئیتر جهانی اوپو به تازگی به زبان انگلیسی مشخصات این گجت را منتشر کرده است. تا دیروز این اطلاعات و تصاویر سخت پیدا می‌شد. اگرچه ما تاکنون می‌دانستیم که این گجت به صورت ۱۰۰ درصدی از DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و چند روش مختلف برای شخصی‌سازی نمایشگر این ساعت وجود دارد، این که در رسانه‌های اجتماعی خودی نشان داده بسیار خوب است.

ساعت هوشمند اوپو فروش جهانی خواهد داشت


بیشتر بخوانید: گوشی Realme 6 به رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود


ساعت هوشمند اوپو فروش جهانی خواهد داشت

ساعت اوپو دارای تراشه Snapdragon Wear 2500 با پردازنده مشترک آپولو ۳ است. حافظه پردازنده گیگابایت بوده و هیچ شکافی برای سیم کارت (SIM) وجود ندارد، زیرا این گحت فقط از eSIM پشتیبانی می‌کند، به این معنی که مشتریان شرکت‌های اپراتوری که از استاندارد جدید پشتیبانی نمی‌کنند ممکن است از خرید خودداری کنند.

قیمت ساعت Oppo Watch برای گزینه ۴۱ میلی‌متری برابر ۱۴۹۹ یوآن و برای گزینه ۴۶ میلی‌متری ۱۹۹۹ یوآن است. البته ما هنوز از قیمت گذاری اروپا آگاهی نداریم؛ در این منطقه قیمت‌ها باید با اضافه شدن تعرفه مالیات و ۲ سال گارانتی اجباری محاسبه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.