در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۴ هزار و ۸۴۰ لیتر مایع ضد عفونی در اصفهان / کشف ۳ هزار و ۶۶۰ عدد مواد محترقه دراصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۴ هزار و ۸۴۰ لیتر مایع ضد عفونی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با محتکران اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، ماموران کلانتری ۲۰ اصفهان از چندین انبار بازرسی کردند.

او افزود: در بازرسی از یک انبار ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده کشف شد.
سرهنگ خدادوست ادامه داد: همچنین در بازرسی از انباری دیگر ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده و بهداشتی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ محتکر اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: نیروی انتظامی با محتکران و افرادی که برای منفعت و سود بیشتر اقلام مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۳ هزار و ۶۶۰ عدد مواد محترقه دراصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در فروشگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه اطلاعاتی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

او در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از محل تعداد ۳ هزار و ۶۶۰ عدد انواع موادمحترقه کشف شدبیان داشت: در این راستا متصدی واحد صنفی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از عملیاتی دیگر توسط ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر دادو افزود: ماموران آن یگان نیز در راستای اجرای طرح برخورد و جمع آوری مواد محترقه غیرمجاز با هماهنگی قضایی در بازرسی از یک پارکینگ منزل مسکونی تعداد ۱۵۰ عدد مواد محترقه دست ساز خطرناک را کشف کردند.

سرهنگ محمدرضا خدادوست در پایان با اشاره به کشف ۳ هزار و ۸۱۰ عدد انواع مواد محترقه در این ۲ عملیات خاطر نشان کرد: در این خصوص نیز یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.
 

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی در پی وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو و شکایت مال باخته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت داخل خودروی پایگاه شرق اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان بلافاصله در این زمینه تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با بکارگیری یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند رد یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت بدست آورند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان پس از دریافت اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شدبا اعتراف به بزه انتسابی به چندین فقره سرقت محتویات خودرو‌های پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اقرار کرد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف اقلام مسروقه قابل توجه از مخفیگاه متهم گفت: با تلاش کارآگاهان تمامی مال باختگان شناسایی و اموال مکشوفه به آنان تحویل و متهم نیز همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.