همراهی نیکوکاران در «پویش مردمی نذر سلامت»

مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با مشارکت نیکوکاران و خیران در قالب «پویش مردمی نذر سلامت» سبد‌های معیشت و سلامت تهیه و بین نیازمندان غیر تحت پوشش سازمان‌های حمایتی توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد خراسان رضوی از همراهی نیکوکاران به پویش مردمی نذر سلامت تشکر کرد و گفت: با مشارکت نیکوکاران و خیران در قالب «پویش مردمی نذر سلامت» سبد‌های معیشت و سلامت تهیه و بین نیازمندان غیر تحت پوشش سازمان‌های حمایتی توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه اجرای «پویش نذر سلامت» از ۲۰ اسفندماه شروع شده است، ادامه داد: نیکوکاران و خیران هم استانی از ابتدای شروع این طرح تا امروز ۲۴ اسفندماه حدود ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک کردند.
 
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه کمیته امداد محور اجرای «پویش نذر سلامت» است، گفت: این پویش باتوجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تامین هزینه‌های سلامت و معیشت اقشار آسیب پذیر به ویژه کارگران فصلی، روز مزد و دست فروش ایجاد شده است که هدف آن با مشارکت عموم مردم نیکوکار و کلیه سازمانه حمایت از این گروه‌ها می‌باشد.
 
آسوده افزود: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به «پویش نذر سلامت» به شماره کارت ۳۰۲۵ – ۵۰۱۴ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷  نزد بانک ملی و یا شماره گیری کد  # ۸۸ * ۸۸۷۷ *  واریز کنند.  

او تصریح کرد: اکنون «پویش نذر سلامت» با مشارکت نیکوکاران، ۲۶۰ مرکز نیکوکاری و دستگاه‌های دولتی و خصوصی، در سطح استان در حال اجرا است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار