زنگنه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در مبارزه با فساد اداری مشکلات قانونی داریم

منتخب مردم تربت حیدریه گفت: در مبارزه با فساد و عدالت اداری با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

در مبارزه با فساد اداری مشکلات قانونی داریممحسن زنگنه منتخب مردم تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش و عملکرد مجلس در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی موضوعاتی هستند که رهبر انقلاب بر پیشرفت آنها و در برخی دیگر بر ترمیم و اصلاح آنها تاکید دارند. حوزه هایی که باید سرعت رشد پیدا کنند در واقع همان هایی هستند که در آنها مشکلات قانونی داریم.

او افزود: در حوزه هایی مانند مبارزه با فساد و عدالت اداری که رهبری بر آن تاکید می کنند با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم که وقتی به علل این مشکلات نگاه می کنیم قوانین عامل آن هستند.

منتخب مردم تربت حیدریه در مجلس یازهم تاکید کرد: در اکثر فسادها و رانت ها قوه قضائیه قادر به ورود و پیگیری جرم نیست، چون قانون دست مدیر را باز گذاشته و در این شرایط امکان تفسیر و سو استفاده از قانون وجود دارد.

زنگنه با بیان اینکه موارد ذکر شده در سبک زندگی و حوزه های آموزشی و تربیتی هم دیده می شود تصریح کرد: مجلس در عملی کردن گام دوم انقلاب اسلامی هم طراز با دو قوه دیگر سهم دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
از زمان غار نشینی رانت و کار چاق کنی بوده تا هزارو 400 سال هم از اسلام رفته ی سر به اداره ثبتهای سند تهران در ناحیهها بزنید تا ببینید تراول از اسلام هم قوی تر است پول بده فقط بگو کی میخوای سند و اصلاحات سند همه با تراول درست میشه
آخرین اخبار