معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام:

مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی است

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی است، گفت:عمل به توصیه‌ها و هشداری بهداشتی و پلیسی ضامن سلامتی خانواده‌ها است.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: رسانه‌ها و هنرمندان باید با ابزار‌های فرهنگی مبتنی بر خلاقیت، مردم را به خود مراقبتی سوق دهند و با حضور در پویش در خانه می‌مانیم کمک کار مسوولان باشند تا بتوان از شیوع این ویروس خطرناک و مهلک جلوگیری کنیم.

او افزود: قطعاً همکاری و همراهی مردم نقش ویژ و تاثیرگذاری در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلا و شکست این بیماری در کشور دارد.

معاون اجتماعی انتظامی استان با اشاره به هجوم اخبار ضد و نقیص در خصوص کرونا و آسیب‌های روانی موجود در جامعه که گاهی هشدار‌ها و توصیه‌های پزشکی را بی اثر می‌کند، اضافه کرد:مردم به مطلب منتشر شده در فضای مجازی و منابع غیرمعتبر توجه نکرده و اخبار و اطلاعات و همچنین توصیه‌های بهداشتی خود را در این زمینه از منابع رسمی و صدا و سیما دریافت کنند.

او ادامه داد: مردم بایستی تهدید سلامت خود را جدی بگیرند و در پویش ما در خانه می‌مانیم توجه کرده و خود را قرنطینه اختیاری کنند و بجز موارد ضروری از منازلشان خارج نشوند و خرید مایحتاج خود را هفتگی تامین کنند.

سرهنگ یاسمی با تاکید بر اینکه نیاز به مشارکت و همکاری مردم برای مقابله با کرونا جدی است، یادآورشد: حداقل کاری که مردم می‌توانند در این شرایط انجام دهند، خودداری از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و ایمن نگاه داشتن خانه‌ها است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام عنوان کرد: مردم ما در طول تاریخ و هر زمانی که از آنان خواسته شده در یکسری مسائل مشارکت جویند با تمامی توان پای کار آمده و مشارکت فعال داشته اند و انتظار داریم در این بحران ویروس کرونا نیز پای کار آمده و مشارکت پذیری خود را به دنیا نشان دهند تا همه با هم بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.