الهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

مجلس یازدهم با نگاه تخصصی به چالش‌های کشور ورود کند/ پیگیری مطالبات مبارزه‌کنندگان با ویروس کرونا

منتخب مجلس یازدهم گفت: مجلس آینده با چالش‌های جدی رو به رو است که نمایندگان با یک رویکرد تخصصی باید به آن‌ها بپردازند.

مجلس یازدهم باید با نگاه تخصصی به چالش‌های کشور ورود کندزهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرایط کنونی کشور در مورد اولویت های مجلس یازدهم گفت: مجلس دهم تا این لحظه اقدام موثری را نداشته، اما مجلس یازدهم از زمانی که در هفتم خرداد ماه سال آینده شروع به کار خواهد کرد  با چالش های جدی رو به رو است که نمایندگان با یک رویکرد تخصصی باید به آنها بپردازند. 

او افزود: مجلس آینده باید به طور ویژه به مسئله معیشت و اقتصاد بپردازد و توجه خاصی هم به افرادی شود که در این چالش بیماری کرونا ضرر کرده و خسارت دیده اند. همچنین رسیدگی و جبران لطمه هایی که به کسب و کارهای مختلف وارد شده، امروز اهمیت بالایی دارد. 

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی از کارهایی که در مجلس آینده باید به آن پرداخته شود، پیگیری مطالبات به حق کادر درمانی است که بی وقفه و شبانه روزی در بیمارستان در مقابله با کرونا زحمت می کشند. وظیفه نمایندگان و مجلس آینده رسیدگی به مطالبات به حق آنهاست تا بخشی از ایثار و از خودگذشتگی آنها در این ایام جبران بشود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار