استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردم از سفر و دیدوبازدید نوروزی پرهیز کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای مهار سریع‌تر و پیشگیری از شیوع فراگیر ویروس کرونا، مردم استان تا دو هفته دیگر در خانه‌ها بمانند و از سفر و دید و بازدید نوروزی پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات دومین ستاد ملی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: یکی از مهمترین نکات مورد تاکید در این نشست، تشویق و ترغیب مردم به ماندن در خانه‌های خود تا دو هفته است، تا بتوان به نحو مطلوب‌تری شیوع این ویروس را در کشور مهار کرد.

او همچنین از تصمیم‌گیری در خصوص تقویم آموزشی مدارس خبر داد و گفت: به هر یک از استان‌ها اختیار داده شده است تا متناسب با شرایط استان خود در خصوص برنامه زمانبندی فعالیت مدارس تصمیم‌گیری کنند.

عباسی اضافه کرد: تصمیم‌گیری در خصوص تمدید وام‌های بانکی، امهال مالیات و خودداری از قانون تنبیهی برای صاحبان چک‌های برگشتی به مدت۳ ماه از دیگر تصمیمات این نشست بود.

او ادامه داد: همچنین بر اساس ابلاغ معاون اول رییس‌جمهوری مرخصی استانداران، فرمانداران و اعضای ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع است.

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.