فرمانده سپاه آبادان؛

خدمت رسانی روزانه ۲۵۰ بسیجی برای مقابله با کرونا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: روزانه ۸ حوزه بسیج با ۲۵۰ نیرو در مناطق شهری و روستایی به مقابله با کرونا می پردازند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: روزانه ۲۵۰ بسیجی در کنار پاسداران سپاه آبادان عملیات ضدعفونی و گندزایی محلات و معابر شهری و روستایی را در آبادان و اروندکنار انجام می‌دهند.

او به اقدامات انجام شده توسط این نیروهای بسیجی اشاره کرد و افزود: ۵ حوزه بسیج در محدوده شهری در منطقه ۲ شهری، ۲ حوزه روستایی در ۶۹ روستا و همچنین مرکز بسیج اروند در اروندکنار عملیات ضدعفونی کردن معابر را انجام می‌دهند.

بنا به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان مشارکت در غربالگری گیت‌های ورودی آبادان به سمت ماهشهر نیز از دیگر اقدامات داوطلبانه بسیجیان در مقابله با کرونا است.

او افزود: علاوه بر این اقدامات، خواهران بسیجی هم در منزل اقدام به تولید ماسک می‌کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروندآبادانی
۰۲:۳۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
البته جا داره از زن و مرد موتورسواری که هرشب دارن عابربانکهای آبادان با موادضدعفونی میکنن هم تشکر کنیم،من یکی خدا سرشاهده زمانی که این حرکت از این زوج جوان دیدم اشک تو چشمام حلقه زد، یکی باپول خرج خانوادش موادضدعفونی برا عابربانکها میخره، یکی هم ماسک۳هزارتومنی ۳۰هزارتومان میفروشه و تازه مقدار زیادش هم انبار کرده به امیدگرونتر شدن...