توزیع میوه شب عید در ۵۵ عرفه شهر همدان

معاون تجارت و توسعه امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از آغاز عرضه میوه شب عید در این استان خبرداد.

توزیع میوه شب عید در ۵۵ عرفه در سطح شهر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید زرین‌دلاور معاون تجارت و توسعه امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از آغاز عرضه میوه شب عید در این استان خبرداد و گفت: در شهرستان همدان ۵۵ غرفه میوه شب عید را توزیع خواهند کرد.

او با بیان اینکه ۱۳۰۰ تن پرتقال و ۵۵۰ تن سیب برای استان همدان تأمین شده است، اظهار کرد: قیمت تنظیم بازاری پرتقال ۵۵۰۰ تومان و سیب ۶۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده که قیمت مناسبی است.

معاون تجارت و توسعه امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه قیمت میوه شب عید روز گذشته در ستاد تنظیم بازار مشخص شده است، بیان کرد: قیمت گذاری براساس کیفیت میوه بوده و متناسب با ستاد تنظیم بازار کشور است.

زرین دلاور بیان کرد: در شهر همدان ۴۰ غرفه در نقاط مختلف شهر میوه شب عید را عرضه می‌کنند و توزیع تا زمانی که متقاضی وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت و مردم نگران موجودی میوه نباشند.

او با بیان اینکه میوه شب عید با همکاری اتحادیه تعاونی‌های روستایی و اتحادیه میوه و سازمان مشاغل شهری شهرداری عرضه می‌شود، افزود: کیفیت میوه شب عید بسیار مناسب است و مردم می‌توانند با خیال راحت تهیه کنند.

معاون تجارت و توسعه بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تأکید کرد: در حال حاضر برنج، گوشت منجمد، مرغ و شکر تنظیم بازاری در فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی استان درحال توزیع است.

زرین دلاور ادامه داد: گوشت منجمد با نرخ کیلویی ۴۰ هزار تومان، برنج دانه بلند هندی  با نرخ ۶۸۰۰ تومان و برنج پاکستانی در پنج مرحله توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ص.ف

برچسب ها: توزیع میوه ، نوروز 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.