از دستگیری عاملان توزیع مواد محترقه در اردکان تا به دام افتادن ۱۲ سارق حرفه‌ای در مهریز

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ کارآگاه، محمدرضا حناساب رئیس پلیس اگاهی استان یزد گفت: به منظور طرح امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با سارقان، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهریز، ۱۲ نفر سارق را دستگیر کردند.

 او افزود: درپلیس آگاهی سوابق کیفری متهمان  مشخص شد دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه انواع سرقت و همچنین اعتیاد به مواد مخدر هستند.

سرهنگ حناساب ادامه داد : دربازجویی‌های تکمیلی از متهمان، آن‌ها به ۲۶ فقره سرقت ازاماکن خصوصی به ارزش یک میلیارد ریال در سطح شهرستان مهریز اقرار کردند.

 رئیس پلیس اگاهی استان یزد گفت : در این رابطه صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد ۲۲ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

حناساب تصریح کرد: تحقیقات پلیس از متهمان در خصوص کشف سایر سرقت‌ها و شناسایی خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از شهروندان خواست: هشدار‌های پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در اردکان

 سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان به منظور برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر طرح مذکور به مرحله اجرا گذاشتند.

او افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی یک نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر را که در سطح شهرستان اردکان اقدام به توزیع موادمخدر می‌کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را هنگام جابجایی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهم را توقیف کردند.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهم مقدار یک کیلو و ۳۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و آلات و ادوات توزیع و مصرف موادمخدر را که به طرز ماهرانه‌ای درون خودرو و مخفیگاه متهم جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف هزار و ۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در محور دهشیر

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد  گفت: ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی شهرستان تفت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق موفق شدند درمحور مواصلاتی تفت به دهشیر یک دستگاه کامیون خاور حامل مرغ زنده قاچاق را توقیف کنند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، هزار و ۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف شد، افزود: بابر اعلام کارشناسان ارزش محموله توقیف شده ۵۲۵ میلیون ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: به همین منظور یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قانونی شد.

دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در اردکان

سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۳ نفر از متهمان را حین تولید مواد انفجاری دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۱۹۰ عدد ترقه‌های دست ساز آماده شده در اندازه‌های متفاوت و مقادیری سنگ ریزه، بیش از نیم کیلو اکلیل و سرنگ و ۱۰ کیلوگرم مواد آتش زا را کشف کردند.

سرهنگ صادقیان  ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار