توقف بارگیری از مجتمع فولاد بافت

مدیر مجتمع فولاد بافت گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، بارگیری از این مجتمع در ایام تعطیلات نوروز متوقف شده است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یعقوب حاتمی، مدیر مجتمع فولاد بافت گفت: طبق دستور العمل مدیرعامل فولاد بافت، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمانی بارگیری‌ها در مجتمع فولاد بافت برای ورود و خروج محصول( آهن اسفنجی) و مواد مورد نیاز( گندله) کارخانه در ایام تعطیلات نوروز متوقف شده است.

او با بیان اینکه براساس این دستورالعمل، خروج محصول متوقف و ورود ماده مورد نیاز تولید، صرفا از گل گهر سیرجان و به وسیله کامیون داران بومی صورت می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه بازرگانی گل گهر، نیاز این کارخانه در ایام تعطیلات سوم تا دهم فروردین با بارگیری کامیون داران اهل منطقه، صورت می‌گیرد.

حاتمی تصریح کرد: براساس این تصمیم از ۲۹ اسفند تا سوم فروردین ۹۹ و از ۱۱ فروردین تا ۱۴ فروردین ۹۹ ورود و خروج کامیون صورت نمی‌گیرد.

او با بیان اینکه در محل ورودی کارخانه فولاد بافت، اقدامات بهداشتی و ایمنی لازم از جمله: تب سنجی و ضد عفونی خودرو‌های ورودی اندیشیده شده است، تصریح کرد: رانندگان کامیون‌ها در محل تخلیه گندله از کامیون پیاده نمی‌شوند و اصولا نیازی به پیاده شدن این کامیون داران در محوطه تخلیه بار نیست و در محل باسکول و انتظامات نیز تماس مستقیم کامیون داران با کارکنان فولاد وجود ندارد.

مدیر کارخانه فولاد بافت گفت: این کارکنان مجهز به لوازم فردی ایمنی و بهداشتی از جمله: ماسک و دستکش هستند.

او از ضدعفونی کردن مکرر و عمومی سایت و خودرو‌های ورودی با نظارت مدیریت ایمنی و بهداشت شرکت از سوی واحد آتش نشانی مستقر در مجتمع سخن گفت.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: کرونا ، توقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار