تشکیل ۸ قرارگاه فرعی در ماهشهر با هدف شکست ویروس کرونا

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی بسیج بندر ماهشهر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۸ قرارگاه فرعی در حوزه‌های خواهران و برادران در این شهرستان تشکیل شد.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده قرارگاه پدافند زیستی بسیج شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: قرارگاه پدافند زیستی برای مبارزه به ویروس کرونا در پی ابلاغ حکم رهبر، مولا و مقتدای ما و سلسله مراتب فرماندهی در سطح شهرستان تشکیل شد و به پیرو آن قرارگاه فرعی بسیج در حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر شهرستان تحت نظر قرارگاه مرکزی تشکیل و راه اندازی شدند.

او اظهار کرد: تعداد ۸ قرارگاه فرعی در حوزه‌های خواهران و برادران با هدف کمک به دولت و در کنار مردم بودن در روز‌های بحرانی شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

سرهنگ پاسدار بابایی بیان داشت: افتخار سپاه و بسیج این است که خادم مردم است و هماهنگ با دولت در کنار مردم به منظور آموزش، پیشگیری، بهداشت، مقابله و حتی درمان ویورس کرونا حضور داری.

 فرمانده قرارگاه پدافند زیستی بسیج بندر ماهشهر تصریح کرد: بسیج و کادر درمان بسیج در شهرستان آماده خدمت به مردم ولایت مدار و شهید پرور و همچنین در کنار دولت در سطح شهرستان آمادگی خودش را اعلام‌می کند و از هیچ کمک و تلاشی برای مهار و شکست ویروس کرونا دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.