روسیه قصد تشدید محدودیت‌های تردد را ندارد

مرکز اطلاعات و ارتباطات روسیه تمایل دولت برای تشدید مقررات قرنطینه در این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز اطلاعات و ارتباطات روسیه گزارش‌های مربوط به تمایل دولت برای اعلام مقررات قرنطینه سختگیرانه‌تر در این کشور را تکذیب کرد.

یک منبع آگاه اعلام کرد گزارش‌های منتشره از سوی منابع دولتی درباره تمایل مقامات روسیه به اتخاذ اقدامات قاطع برای تشدید قرنطینه در این کشور نادرست است.

اوایل امروز یک منبع در دولت روسیه مدعی شد مقامات این کشور قصد دارند مقررات قرنطینه را تشدید کنند و اقدامات تعیین کننده برای شناسایی و افزایش آزمایش افرادی که با بیماران مبتلا به ویروس کرونا تماس داشته، انجام داده تا جداسازی آن‌ها راحتتر صورت گیرد.

تاکنون بیش از ۳۰۰ مورد ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در روسیه شناسایی شده که تنها یک نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده است. منابع پزشکی روسیه می‌گویند این فرد نه بر اثر ابتلا به کرونا بلکه به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای جان خود را از دست داده است.

روسیه از اولین کشورهایی است که از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، مرز‌های خود با چین را بست و از مردم خواست تا اقدامات احتیاطی را در پیش گیرند.

بر اساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا روز یکشنبه ۲۲ مارس ۲۰۲۰، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳۰۸ هزار و ۵۴۰ نفر رسید. از این تعداد ۱۳ هزار و ۶۹ نفر جان باخته و ۹۵ هزار و ۸۲۹ نفر بهبود پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار