دستگیری توزیع کنندگان مشروبات الکلی دست ساز در تربت جام

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: درپی جان باختن ۱۳ نفر از جوانان براثر مصرف الکل دست ساز در چند روز اخیر ۲نفر از متهمان توزیع مشروبات الکلی دستگیر شدند.

علیزاده دادستان عمومی و انقلاب تربت جام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: درپی جان باختن ۱۳ نفر از جوانان براثر مصرف الکل دست ساز در چندروز اخیر ۲ نفر ازمتهمان توزیع مشروبات الکلی در همان ساعات اولیه پس از اطلاع از وقوع جرم با تلاش مامورین انتظامی دستگیر شدند و در همین رابطه  ۲نفر دیگر نیز با صدور قرار نیابت قضایی در مشهد دستگیر شدند.

او ادامه داد: با توجه به اعلام دانشکده علوم پزشکی،  مبنی مسمومیت تعداد قابل توجه‌ای از جوانان ناشی از مصرف مشروبات الکلی لازم است مردم بیشتر مراقب جوانان خود باشند وچنانچه هرگونه اطلاعی از وقوع چنین جرایمی دارند با ارائه گزارشات به موقع خود به مراجع انتظامی، دادستانی را در وظایف قانونی خود مبنی بر برخورد قاطع با مرتکبان این گونه جرائم یاری رسانند.


دادستان عمومی و انقلاب تربت جام  باهشدار به تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی در سطح شهرستان گفت: دادستانی با پشتیبانی وحمایت مردم و با صدور دستورات قاطع قضایی و با تلاش شبانه روزی کلیه دستگا‌های انتظامی واطلاعاتی شهرستان بنا دارد کلیه مکان‌های آلوده به توزیع مشروبات ومواد مخدر از سطح شهرستان پاکسازی شود .
 
علیزاده افزود: با آن دسته از افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکی و مواد مخدر می‌کنند بصورت قاطع وقانونی برخورد می شود.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.