ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به نهاوند

فرماندار نهاوند با بیان اینکه مسافران و میهمان نورو c‌ی شهرستان را ترک کنند، گفت: ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به نهاوند به مدت ۱۰ روز ممنوع شد.

ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند در بازدید از مبادی ورودی شهرستان نهاوند گفت: امروز در نیمه دوم بحران کرونا ویروس هستیم و باید برای گذر از این بحران رویکرد اجرایی ما تغییر کند.

او  با اشاره به اینکه در کنار ضدعفونی و گندزدایی شهرستان باید اقداماتی دیگری نیز انجام شود، گفت: امروز طی هماهنگی‌های قبلی ورود هرگونه خودروی پلاک غیربومی به داخل شهرستان با کمک نیروی انتظامی و سپاه ناحیه نهاوند ممنوع شده است.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه نسخه اجرایی شهرستان نهاوند در ستاد پیشگیر مبارزه با کرونا مصوب شده گفت: کار ضدعفونی معابر شهری و روستایی شهرستان نهاوند تا پایان تعطیلات نوروز در دستور کار است.

فرماندار نهاوند

ناصری با تأکید بر اینکه از امروز تنها خودرو‌هایی که مربوط به شهرستان نهاوند باشد حق ورود به شهرستان را دارند، گفت: در مجموعه شورای تأمین نیز این مهم به تصویب رسیده و به مدت ۱۰ روز پلیس، بسیج، راهور، نماینده فرماندار با مشارکت راهداری این مهم اجرایی می‌شود.

او با اشاره با اینکه تمامی ورودی‌های شهرستان نهاوند از سمت آورزمان، کرمانشاه، میدان سید شهدا و قلعه قباد به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه کنترل می‌شود، بیان کرد: در این مجموعه همه باید جدی ورود کنیم شهرداری نیز با نصب بنر‌ها در تمامی ورودی‌های شهرستان اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

فرماندار نهاوند خطاب به فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: کمیته بازرسی با حضور نمایندگان ادارات برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی نیز تشکیل شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.