کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بهار

فرمانده انتطامی شهرستان بهار از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در سال ۱۳۹۸ در مقایسه با مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتطامی شهرستان بهار گفت: در بک ساله گذشته ۶ فقره تصادف منجر به فوت درون شهری رخ داده که درمقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ نوری افزود: تعداد ۱۵۲ فقره تصادف منجربه جرح در سال ۱۳۹۸ رخ داده است که این آمار در مقایسه با  مدت مشابه آن در سال قبل از آن ۱۲ درصد کاهش یافته که ۲۱ فقره کمتر است.

او بیان کرد: در این مدت ۱۷۹ نفر دراثر تصادف در این شهرستان مجروح شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل آن ۱۵ درصد کاهش یافته و ۳۲ نفرکمتر شده است.

این مقام انتظامی افزود: در تصادفات خسارتی نیز دراین مدت ۳ هزار و ۷۲ فقره تصادف خسارتی رخ داده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

به گفته وی، بیشترین عامل تصادفات تخطی ازسرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ بوده است.

او بیان کرد: در این مدت ۱۰۴۵ دستگاه خودرو و ۸۷۸ دستگاه موتورسیکلت متختلف توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

سرهنگ نوری گفت: کارشناسان پلیس راهور در طول سال به مدارس، مساجد و ادارات و محافل عمومی حاضر و فرهنگ ترافیکی را به صورت چهره به چهره آموزش داده، که این اقدامات به صورت مستمر در سال آتی نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار  از مشارکت و همدلی مردم با پلیس در جهت ارتقا ء فرهنگ ترافیکی قدر دانی کرد و بیان داشت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا در هنگام رانندگی، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.