سرهنگ حسنوند مطرح کرد؛

دستگیری شیشه فروشان اتابک تهران با ۴ کیلو مواد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب درباره تشریح دستگیری شیشه فروشان محله اتابک تهران که بیش از ۴ کیلو مواد مخدر همراه داشتند، توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب درباره دستگیری شیشه فروشان در اتابک تهران، اظهار کرد: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران معاونت عملیات ویژه این دریافتند یک زوج جوان به نام‌های "مصیب" و فریبا" اقدام به خرده فروشی مواد روانگردان شیشه در شرق پایتخت می‌کنند.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد "فریبا" با یک خودرو مدل بالا در حال تردد در بزرگراه بسیج است. به همین منظور ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را متوقف و در بازرسی از خودرو مقادیر قابل توجهی شیشه کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از دستگیری متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به درب منزلش در محله اتابک منتقل و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی شوهر وی را درحالیکه در اتاق خواب خانه پنهان شده بود، شامگاه پنجم فروردین ماه دستگیر کردند.

حسنوند افزود با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضایی و اخذ مجوز قانونی جهت تفتیش منزل متهمان، تیم عملیاتی پلیس ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در جستجوی خانگی موفق شدند ۴ کیلو و ۴۱۹ گرم شیشه و ۱۲۷ میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار