قاطعیت نیروی انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا یک مطالبه عمومی است و نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می‌کند.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، با اشاره به اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با اعلام تشدید محدودیت‌های تردد‌ از شهروندانی که برای سفر برنامه ریزی کرده اند خواست، سفر خود را لغو کنند.

او افزود: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز می‌باشد البته نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می‌کند.

غلامزاده با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهر‌ها اجازه ورود را خواهند داشت، اضافه کرد: مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهر‌ها را دارند.

او بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع‌تر آن‌ها در اولین فرصت به محل سکونت خود تأکید کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به محدودیت سفر‌های برون شهری اشاره و بیان کرد: خودرو‌های نقلیه باری حامل مواد غذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

غلامزاده از توقیف خودرو، جریمه راننده و پلمب واحد‌های صنفی در صورت تخلف از قوانین خبرداد و گفت: در صورتی که رانندگان خودرو‌ها که ورود آن‌ها به شهر‌های غیر محل سکونت ممنوع شده است، به این شهر‌ها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودرو‌های آن‌ها توقیف و ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

او ادامه داد: رانندگان خودرو‌های متخلف پس از ثبت تخلف، به شهر محل سکونت خود بازگردانده می‌شوند و مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت انجام خواهد شد.

غلامزاده بر فعالیت واحد‌های صنفی نظیر نانوایی ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می‌کنند، تأکید و اضافه کرد: این صنوف هرگز تعطیل نمی‌شوند و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.