برادران یزدی زمینه آزادی یک مددجو محکوم مالی را فراهم آوردند

همزمان با سالروز ولادت علمدار کربلا ، حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز دو برادر یزدی با پرداخت مبلغی زمینه آزادی یک مددجو مدیون مالی را از زندان فراهم آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: این دو برادر یزدی با مراجعه به ستاد دیه استان یزد مبلغ یکصد و ۳۵ میلیون ریال برای آزادسازی محکوین جرایم غیر عمد مالی به حساب ستاد دیه استان واریز و زمینه آزادی یک مددجوی محکوم مالی را از زندان فراهم آوردند .

او افزود: این دو برادر با اشاره به این موضوع که اینگونه کمک ها میتواند باعث خیر و برکت در زندگی و کسب و کار گردد.

افشون اظهار داشت: هرکس با هر توان مالی میتواند در این راه قدم برداشته و توشه ای برای آخرت خود جمع نماید امیدواریم با پرداخت این مبلغ هرچند ناقابل بتوان زمینه آزادی مددجوی محکوم مالی را فراهم و او را در اولین روزهای سال جدید به آغوش خانواده خود بازگرداند .

رئیس ستاد دیه استان یزد ادامه داد: این دو برادر هدف از این اقدام را شادی روح درگذشتگان ، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی اعلام نمودند.

او بیان کرد: این کمک به عنوان اولین کمک از خیرین در سال جدید در ستاد دیه استان یزد ثبت گردید و به واسطه کمک این دو خیر زمینه آزادی یک مددجو نسوان که به دلیل بدهی مالی در زندان تحمل حبس مینمود فراهم شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.