طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اصفهان با جدیت درحال اجرا است

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان اصفهان گفت:اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ۲ بخش سفرهای بین استانی و بین شهری با کنترل و نظارت جدی همراه بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان اصفهان امروز در جلسه ستاد کرونای استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: اجرای  طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ۲ بخش سفر‌های بین استانی و بین شهری با کنترل و نظارت جدی همراه بوده است.

او اظهار داشت: روز گذشته در بخش سفر‌های بین استانی ۱۴ ایستگاه کنترل، چهار هزار و ۷۹۹ دستگاه خودرویی که قصد سفر به استان اصفهان را داشتند، بازگرداندند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای اصفهان افزود: همچنین تعدادی از خودرو‌هایی که قصد عبور به استان‌های دیگر را داشتند از کنارگذر‌ها و آزادراه‌های شرقی و غربی شهر‌ها خارج شدند.

او با اشاره به کنترل‌های داخل شهری و اعمال محدودیت برای تردد خودرو‌های غیربومی و غیرساکن گفت: در این راستا ۱۶۲ ایستگاه و نقطه کنترل متشکل از نیرو‌های انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج، هلال احمر، بهداشت و درمان و حمل و نقل در استان ایجاد شده است.

غلامی یادآور شد: بر این اساس در ۲۴ ساعت گذشته حدود هفت هزار و ۶۱۶ برخورد قانونی و اعمال جریمه صورت گرفته، ۹۹ دستگاه خودرو توقیف و ۳۱ دستگاه خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

او تعداد برگه‌های جریمه برای خودرو‌های متخلف در طرح زوج و فرد را حدود ۵۷ هزار برگه عنوان کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونای اصفهان افزود: همچنین در بخش کاهش تردد‌ها و بستن برخی صنوف و فروشگاه‌های غیرضروری نیز ۳۸۵ مغازه و مکان پُلمپ شدند که از این تعداد ۶ مکان اقامتی، خانه مسافر و اماکن اجاره‌ای بودند.

او یادآور شد: امروز با کاهش تردد‌ها به میزان ۳۰ درصد نسبت به روز گذشته وضعیت به نسبت آرامتری در استان به وجود آمده است.

غلامی با اشاره به ادامه این روال برای تردد در سطح استان گفت: برای روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، ممنوعیت تردد‌ها بیشتر و تشدید می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار