اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۹ محور بروجن

طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۶ محور اصلی و ۳ محور فرعی شهرستان بروجن در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در چهارمین نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ویروس در سال ۹۹ با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۶ محور اصلی و ۳ محور فرعی شهرستان از سوی یگان‌هایی از نیروی انتظامی، سپاه، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود گفت: ضمن جلوگیری از ورود افراد غیر بومی با صدور قبض جریمه ۵ میلیون ریالی با متخلفان برخورد می‌شود.

او افزود: در راستای اجرای این طرح هرگونه تجمع و حضور در مراکز تفریحی، اقامتی، توریستی، پارک ها، فضا‌های سبز، بوستان‌ها و حاشیه رودخانه‌ها ممنوع است.

ملکی اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید ورودی و خروجی این مکان‌ها را مسدود و همچنین فضا را برای هر گونه اسکان موقت غیر ممکن کنند.

او با تأکید بر اینکه هر گونه تردد برای افراد غیر بومی در بین شهرستان‌ها ممنوع است، ادامه داد: اقدامات کنترلی، ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه با قوت بیشتری انجام شود.

ملکی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارک‌ها و بوستان‌ها به قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.