مسدود شدن مسیر‌های ورودی و خروجی الیگودرز

رییس پلیس شهرستان الیگودرز گفت: به منطور کنترل تردد درروز ۱۳ فروردین تمامی ورودی‌های شهرستان در محور‌های فرعی و اصلی مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رییس پلیس شهرستان الیگودرز گفت: به منطور کنترل تردد درروز ۱۳ فروردین تمامی ورودی‌های شهرستان در محور‌های فرعی و اصلی مسدود است.

سرهنگ عباس محمدی افزود: تشدید کنترل‌ها در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است و بدون هیچ بخششی با متخلفان برخورد می‌شود.

او  تصریح کرد: الیگودرز شهرستان هم مرز با پنج استان است، اما با جدیت همه ورودی‌های استان‌های مرکزی، اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های لرستان کنترل میشود.

او  با بیان این که تمام راه‌های دسترسی به مکان‌های تفریحی در طبیعت مسدود می‌شوند، افزود: هر گونه ورود به این مناطق بشدت کنترل و در صورت مشاهده اشد مجازات در انتظارمتخلفان است.

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: همه ورودی‌های روستا‌های الیگودرز و بخش‌ها نیز مسدود است، در صورت مشاهده خودرو در مناطق گردشگری و روستا‌های هدف گردشگری ۵۰۰ هزار تومان جریمه و توقیف وسیله نقلیه تا یک ماه اعمال خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه مردم شماره پلاک خودرو‌های موجود در مناطق گردشگری را برای پلیس ارسال کنند افزود: اجرای این طرح‌ها تنها در راستای حفظ سلامت مردم و در جهت قطع زنجیره بیماری کرونا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.