اضافه شدن "حالت عکس" به عنوان Death Stranding

در جدیدترین خبر منتشر شده از Death Stranding مشخص شد که حالت عکس به این عنوان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Kojima Productions یک بروزرسانی جدید برای Death Stranding معرفی کرده است که حالت عکس را به این بازی جهان‌باز اضافه می‌کند. بروزرسانی ۱.۱۲ اکنون در پلی استیشن ۴ موجود است و به شما امکان می‌دهد تا تصاویر جذابی از دنیای عجیب و غریب دوست داشتنی پسا آخرالزمانی ثبت کنید.

جزئیات جدیدترین قابلیت اضافه شده به Death Stranding 

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط Kojima Productions، حالت عکس به شما امکان می‌دهد زاویه‌ها را تغییر دهید، تنظیمات رنگ و فریم‌ها را تنظیم کنید و عبارت Sam Bridges را تغییر دهید. عنوان Death Stranding در جهان باز تنظیم شده و به طور پیش فرض فاقد زیرساخت است، بنابراین عکاسی شما می‌تواند در زمان فراغت انجام شود. یعنی زمانی که شخصیت اصلی هنوز کار خاصی برای انجام دادن ندارد.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن موارد جدید به عنوان The Crew 2 پس از بروزرسانی


.

حالت عکس به کدام کنسول‌های اضافه می‌شود

کلمه "حالت عکس" برای اولین بار برای نسخه PC اعلام شد که قرار است در ماه ژوئن بیاید. اما رئیس استودیو Hideo Kojima اخیراً اعلام کرد که دارندگان PS4 قادر خواهند بود با این بروزرسانی رایگان حالت عکس را امتحان کنند. نسخه PC همچنین شامل گزینه فریم بالا و پشتیبانی از مانیتور فوق العاده گسترده است. این نشان دهنده روند بازی‌های PS4 به سمت PC و Horizon: Zero Dawn است، اما سونی می‌گوید نباید انتظار داشته باشیم که همیشه اینگونه باشد.

شرکت کوجیما پروداکشنز در این باره در توئیتر نوشت: "می دانیم که همه منتظر این قابلیت بوده اید. آخرین نسخه (v.۱.۱۲) برای #DeathStranding هم اکنون در دسترس است و ویژگی‌های حالت عکس را دارد! تغییر زاویه‌ها، رنگ‌ها، فریم‌ها، عبارات و موارد دیگر! شما از چه چیزی تصویر برداری می‌کنید؟ #TommorrowIsInYourHands"

عنوان Death Stranding به عنوان یکی از بهترین بازی‌های GameSpot ۲۰۱۹ شناخته شد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی در قرنطینه خانگی است. داستان این عنوان، با هدف ارتباط افرادی که به دلیل یک تهدید خارجی منزوی شده اند، به ویژه در دوران دورافتادگی اجتماعی مناسب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.