در روز طبیعت؛

کاهش ۹۵ درصدی تردد در خیابان‌های البرز

رییس راهنمایی و رانندگی البرز گفت:خیابانهای استان بالغ بر ۹۵ درصد کاهش تردد درون شهری داشته و طرح زوج فر د نیز در حال اجرا است.

سرهنگ غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در روز ۱۳ فرودین با اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌ها و تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های البرز عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی شهر‌ها و روستا‌ها و منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن طبیعی استان کاهش ۹۵ درصدی داشت.

سرهنگ شرق افزود: پلیس از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین باحضور ۱۰۰درصدی معابر را پوشش دادو ۶۳ نقطه از ورودی‌های شهر‌های استان شناسایی، ۳۶ ورودی مسدود و ۲۷ گیت کنترلی در ورودی‌های شهر‌ها ۲۴ساعته فعال شدن.
او با تشکر از هم استانی‌های فهیم که درخانه ماندن را به خوبی درک کردند گفت: ماندن در خانه مهم‌ترین عامل در ریشه کن کردن این ویروس مزاحم است.
سرهنگ شرق با بیان اینکه طرح زوج و فرد در سطح استان در حال اجرا است افزود: نیروی انتظامی مانند سایر دستگاه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.
او در ادامه گفت: پلیس برابر قانون و همچنین در قالب اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی می‌کند و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام / م. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.