تمجید علیرضا فغانی از پرستاران و پزشکان

داور بین المللی فوتبال کشورمان ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی در راه مقابله با ویروس کرونا از مردم خواست به آن‌ها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  چند روز قبل بود که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران به پویش AFC برای مبارزه با کرونا تحت عنوان «زنجیره را بشکنیم» پیوسته است.

AFC امروز بخش‌هایی از صحبت‌های علیرضا فغانی را درباره مبارزه با کرونا منتشر کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره فغانی نوشت، علیرضا فغانی که یکی از بهترین داوران جهان فوتبال محسوب می‌شود به همراه نگوین کوانگ‌های ویتنامی پدیده جنوب شرق آسیا و همچنین وانگ شانشان از چین جدیدترین کسانی هستند که پیغام (زنجیره را بشکنیم) کنفدراسیون فوتبال آسیا را به مردم خواهند رساند.

فغانی که دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ بین بلژیک و انگلیس را قضاوت کرد از تلاش کادر درمانی در سراسر جهان تمجید کرد.

علیرضا فغانی گفت: هیچ کلامی نمی‌تواند قدردانی من را نسبت به پرستاران، پزشکان و کارکنانی که نیاز‌های مردم در سراسر جهان را بر خود مقدم می‌شمارند، نشان دهد. آن‌ها با به خطر انداختن جان خود فداکاری‌های باورنکردنی را انجام داده اند تا ما و عزیزان مان بتوانیم ایمن و سالم بمانیم.

او بیان کرد: از همه دوستان خودم در آسیا و در سراسر جهان می‌خواهم که به صحبت‌های آن‌ها گوش دهند. آن‌ها به تنهایی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. ما با اتحاد خود به منظور شکستن زنجیره (انتقال) می‌توانیم از آن‌ها تشکر و محافظت کنیم و مانع گسترش این ویروس شویم.


بیشتر بخوانید:  اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار