بسیاری از پیروزی‌ها و کامیابی‌ها تنها در سایه جوانی امکان پذیر است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: جوانی، بهار عمر است و بسیاری از پیروزی‌ها و کامیابی ها، تنها در سایه جوانی امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در پیامی آغاز هفته جوان را تبریک گفت.

در این پیام آماده است:

«شعبان المعظم ماهی است مبارک و بسیار پر خیر و برکت که یازدهمین روز از آن مصادف است با ولادت باسعادت زیباترین، با اخلاق‌ترین و رشیدترین جوان تاریخ، حضرت علی اکبر (ع)، جوانی که وارث همه خوبی‌های خاندان عصمت و طهارت به شمار می‌رفت.

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر برای کشور رقم می‌زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، عمران کشور و غرور ملی داشته‌اند.

جوانی، بهار عمر است و بسیاری از پیروزی‌ها و کامیابی ها، تنها در سایه جوانی امکان پذیر است و بسیاری از آرزو‌ها و هدف ها، فقط در فرصت جوانی قابل دست یابی است.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان عزیز استان چهارمحال و بختیاری، تبریک و تهنیت عرض نموده و در سال جهش تولید، موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

امیدواریم در مجموعه ورزش و جوانان استان بتوانیم در مسیر خدمت به جوانان استان گام برداریم، زیرا بی شک ایران سرافراز، چشم به راه حضور و فعالیت سازنده جوانان تلاشگر خود در عرصه‌های مختلف است.»

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.