موضوع ابتلای عمدی شهردار برلین به کرونا چه بود؟

ابتلای عمدی شهردار برلین به ویروس کرونا به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، " استفان وُن داسِل " روز چهارشنبه از ابتلای عمدی خود به ویروس کرونا خبر داد. داسل علت این اقدام خود را در معرض قرارگرفتن و ارتقاء سیستم ایمنی بدنش اعلام کرد. داسل گفت که این ویروس بسیار بدتر از آنچیزی بوده که او تصور می‌کرده است. شهردار برلین پس از ابتلای همسرش به کرونا، با رعایت نکردن عامدانه نکات ایمنی خود را به ویروس کرونا مبتلا کرده بود.

بیشتر بخوانید: مدل موی عجیب یک پسر سوژه رسانه‌ها شد!‌ 

بنا به گزارش Deutsche Welle آقای داسل در گفتگو با پابلیک برادکستر RBB گفت این بیماری طولانی‌تر از آن است که او فکر می‌کرد با ابتلای عمدی خود به آن می‌تواند مصونیت پیدا کند. داسل اضافه کرد: «من برای ایجاد ایمنی خود را به کرونا مبتلا کردم و فکر می‌کردم به مدت ۳ روز مریض خواهم بود و پس از آن بهبود پیدا می‌کنم، اما این بیماری طولانی‌تر و بدتر از آن چیزی بود که من تصور می‌کردم.»

موضوع ابتلای عمدی شهردار برلین به کرونا چه بود؟///

با این وجود شهردار ۵۳ ساله شهر برلین بر خلاف تمام توصیه‌های کارشناسان بهداشت در جهان از اقدام خود دفاع کرد. او اقدام خود را بخشی از رسیدن به یک هدف درازمدت در چالش نابودی عفونت این بیماری دانست. داسل در توئیتی که در توئیتر منتشر کرد گفت که پس از محرز شدن ابتلای همسرش به کرونا او نیز با ابتلای خود به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی بسر می‌برده است. با این حال شهردار برلین تاکید کرد که رفتاری مسئولانه خواهد داشت و با ادامه دوران قرنطینه مانع سرایت بیماری اش به دیگران خواهد شد.

موضوع ابتلای عمدی شهردار برلین به کرونا چه بود؟///

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار